ساده ترين روش هاي تبديل عكس ها به فرمت png

آموزش مطالب جديد در حوزه كامپيوتر

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ساده ترين روش هاي تبديل عكس ها به فرمت png

۱۲ بازديد

اگر شما بخواهيد در اندازه تصوير هاي داخل وب تغيير ايجاد كنيد كه باعث كاهش اندازه فايل مي شود ممكن است شفافيت تصوير از بين برود. حال اگر شما  نياز به  شفافيت تصوير داريد، فرمت png بهترين گزينه براي فرمت جايگزين تصوير مي باشد. در اين مقاله راه هاي تبديل فرمت عكس به png را به شما نشان مي دهيم.

فرمت PNG يا Portable Network Graphics از نوع فرمت هاي پيكسلي مي باشد كه به عنوان فرمت جايگزين فرمت GIF در سال 1995 ارائه شد. در اين فرمت تصاوير 24 يا 32 بيت در پيكس مي باشند كه در محيط رنگي RGB و با روش فشرده سازي بدون اينكه اطلاعات حذف شوند، ذخيره مي شوند.فايل PNG در هر مرورگر باز مي شود به همين علت از رايج ترين فرمت تصوير وب مي باشد.

تبدÛ?Ù? عکس بÙ? png

1- روش آنلاين

2- با كمك نرم افزار فتوشاپ

3- تبديل فايل JPG به PNG شفاف

4- Image Converter Pro v6.08 (براي گوشي)

5-تبديل فرمت JPG به PNG در تلگرام

ادامه اين آموزش را با كليك بر روي لينك زير بخوانيد:

ساده ترين روش هاي تبديل عكس ها به فرمت png

روش (OCR) یک فناوری پردازش تصویر است که به وسیله آن، متن موجود در تصاویر و اسناد تصویری به صورت الکترونیکی قابل خواندن و ویرایش می‌شود این یکی از روش های تبدیل عکس به PDF. این فناوری به کمک الگوریتم‌های پیچیده و یادگیری ماشین، توانایی تشخیص و استخراج متن از تصاویر را دارد. اینجاست که نرم‌افزارهای تبدیل عکس به PDF به کار می‌روند.

 

زمانی که یک عکس به PDF تبدیل می‌شود، ابتدا الگوریتم‌های OCR به کار گرفته می‌شوند تا متن موجود در تصویر تشخیص داده شود. سپس، این متن به صورت الکترونیکی به یک فایل PDF اضافه می‌شود. این فرآیند امکان جستجوی متن، کپی کردن و ویرایش متن را در فایل PDF فراهم می‌کند، که در اداره کاربرد زیادی دارد. به عبارت دیگر، با استفاده از این فناوری، امکان دسترسی آسان‌تر و مدیریت بهتر بر روی اطلاعات موجود در تصاویر و اسناد تصویری فراهم می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.